Thank you for contacting Avis Customer Service to provide us with feedback concerning your experience at . Please accept my apology on Avis's behalf. There is never a reason for any representative of Avis to be rude or disrespectful to Avis customers.
Avis takes claims such as your very serious. Avis has a "zero tolerance" policy against any form of unlawful discrimination. It is not only against the law but bad business.
Avis has a diversity committee. The Avis Diversity Committee investigates each and every claim of discrimination, and if the allegation is sustained, Avis takes the necessary corrective actions.
Your report has been forwarded to the Avis Diversity committee, however we respectfully request more details about the incident:
Where and when did it happen? Who said it? Was it the agent that checked you out or in? Or the exit gate guard? Can you tell me exactly what was said? Is there any addition information that we need to know to investigate?
You will be contacted upon completion of this process.
отлично! тут вам даже адвокат не нужен, они сами разберутся. пишите все как было, кто что сказал (я бы Себастьяна так с краю, а в основном на супервазейра бы писала = так как это его решение было), прикладывайте фото. И так же пишите обязательно, что и вы и жена были в глубоком шоке. что из-за отказа в аренде машины не смогли своевременно попасть туда-то и туда-то, не смогли поехать еще куда-то и потратились на такси. и жена плакала из-за несправедливости и вы чувствуете себя ужасно потому что вы и так из-за войны чувствуете себя ужасно, так как вы не согласны с политикой и вынуждены были уехать из страны, а тут еще вас унижают за ваши же взгляды и тп.
В сюда зачем? Я так понимаю, что Авис вам ответил и это не сам авис вам отказал, а один из дебилов-супервайзеров. Если вы им все верно расписали, то его должны будут уволить по идее. И если вам оплатят машину то с него вычтут