Telega.chat
🇩🇪 Германия
Германия | Интеграция | Иммиграция | Поздние пере…
B
Bohdan
18 июня 2024 г.
Добрий день, підкажіть будь-ласка. Які зараз в Німеччині умови проживання, куди взагалі і в які умови можуть поселити, як взагалі ця процедура відбувається. Я студент и один, і потрібно навчатися, чи будуть для цього умови
Ответов: 1
Г
Глафира
Сначала лагерь,потом хайм(общежитие) и потом если будут средства и возможность то можно и квартиру искать.С кем то,чтобы дешевле было
Похожие вопросы 🇩🇪
Ірина
19 июня 2023 г.
Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, якщо я живу зі своїм хлопцем, але ми не одружені, зараз оформлені в джоб центрі і ходимо на курси, але він хоче знайти роботу, то з мене також знімуть всі виплати і я не зможу продовжити навчання, навіть, якщо ми не сім’я?
Поліна
31 июля 2023 г.
Вітаю. Підскажить, будь ласка, є картка Приват, кредитка. Якщо на неї будуть якісь поступління грошей, чи буде цей факт прецентом, для вирахування цієї суми з допомоги від Джобцентр, соціальної допомоги.
Дякую заздалегідь
Ответов: 6
Саша
2 мая 2024 г.
Добрий день, хто може підказати.Хочу піти працювати, ходимо з дружиною на курси німецької мови, діти ходять в школу та садочок. Джопцентер зніме всі виплати з моєї сім'я?
Yaroslav
22 ноября 2023 г.
Привіт.
Плануємо із дівчиною подаватися на параграф 24, зараз мешкаємо у родичів, вони не можуть приписати бо закрита земля де ми знаходимося, думали поїхати в Баварію, знайти там житло і після цього подаватися щоб на оформлення, але родичі сказали що цікавилися у адвоката, і без офіційної роботи тут житло не здадуть, і не через те що не зможемо домовитися із власником, а що з початку листопада діє закон що реєструвати можна осіб тільки які офіційно працюють в Німеччині.
Також вони говорять що тепер усе можливо лише через лагер, і вони теж переповненні і можуть навіть відмовити.
Хтось нещодавно оформлявся у когось або
пробував винаймати житло самостійно?
І чи є якісь шанси не жити у лагері 2-3 місяці, буду щиро вдячний за відповідь.